قانون ارتعاش + آموزش بالا بردن ارتعاش ذهنی در قانون جذب

قانون ارتعاش + آموزش بالا بردن ارتعاش ذهنی در قانون جذب

تاریخ آخرین بروزرسانی: 3 اکتبر 2020

نویسنده: قدرت درون


چکیده مطلب:

دنیای درونی ما دنیای بیرونی ما را میسازد. به عبارت دیگر الگوی افکاری، نگرش ها و اعمال ما چیزی است که واقعیت ما را ایجاد می کند. دلیل آن این است که ، بر خلاف آنچه تئوری های علمی گذشته تصور می کردند، فضای اطراف ما خالی نیست. بلکه پر از ذات زنده است، که […]


توضیحات

دنیای درونی ما دنیای بیرونی ما را میسازد. به عبارت دیگر الگوی افکاری، نگرش ها و اعمال ما چیزی است که واقعیت ما را ایجاد می کند.

دلیل آن این است که ، بر خلاف آنچه تئوری های علمی گذشته تصور می کردند، فضای اطراف ما خالی نیست. بلکه پر از ذات زنده است، که مانند یک مجرا فرکانس های ذهنی ما را به حوزه امکان ارسال میکند.

ما قبلا در مقاله ای جداگانه به طور کامل به آموزش قانون جذب  پرداختیم اگر نمیدانید قانون جذب چیست توصیه میکنم این مقاله را حتما مطالعه بفرمایید.

بنابراین، اگر می خواهید آنچه را که تجربه می کنید تغییر دهید و زندگی جدید و بهتری را برای خود بسازید، پس باید ارتعاش خود را تغییر دهید. روش های بی شماری برای انجام این کار وجود دارد اما در اینجا چند تا از برترین راه های تغییر و بالا بردن ارتعاش را به شما معرفی مینماییم: با همراه باشید در قدرت درون 

برای بالا بردن ارتعاش های ذهنی

برای بالا بردن ارتعاش های ذهنی 

1. از افکار خود آگاه باشید، هر آنچه فکر می کنید، می گویید یا احساس می کنید به واقعیت تبدیل می شود. بنابراین به آنچه در ذهن شما می گذرد توجه کنید و در صورت لزوم گامهایی را برای تغییر اوضاع بردارید. به عنوان مثال ، دفعه بعدی که یک فکر منفی به ذهن شما خطور کرد وقت بگذارید و آن را تصدیق کنید.

2. کتاب ها و دوره هایی که باعث میشود تا بتوانید خود را از لحاظ روحی و فکری ارتقا دهید را مطالعه و یا مشاهده نمایید. اگر اطلاعات زیادی در مورد احساسات و افکار خود دارید می دانید که خواندن کتاب های موفقیت چقدر مهم است. افرادی که دائماً در حال یادگیری هستند هر روز نسبت به روز گذشته پخته تر و سنجیده تر عمل میکنند و همین موضوع باعث میشود تا موفقیت را در زندگی خود رقم بزنند.

خواندن کتاب های دارای ارتعاش بالا مانند: کتاب آرزوی تو دستور توست،  کتاب قوانین موفقیت در 16 درس، اسرار ذهن میلیونر (و هزاران کتاب دیگر) به طور منظم نه تنها باعث می شود احساس بهتری داشته باشید بلکه زندگی شما را دگرگون می کند و همچنین باعث دگرگون شدن ارتعاشات شما میشود.

3. تجسم و مراقبت. خیلی اوقات ما با افکارات پراکنده ای روزهای خود را می گذرانیم و همین موضوع باعث میشود تا ما در هرج و مرج و اضطراب قرار بگیریم. تجسم و مدیتیشن نه تنها شما را در یک روحیه مسالمت آمیز قرار می دهد ، بلکه به جذب اهدافتان در زندگی کمک می کند.  فقط 10 تا 15 دقیقه مراقبه در روز می تواند در زندگی شما معجزه ای ایجاد کند.

4. به نکات زیبای زندگیتان توجه کنید و بابت آنها شکرگذاری کنید.  زیبایی در اطراف ماست، اما با این وجود اغلب ما آنها را نمی بینیم.  لحظه ای عجله را متوقف کنید و زمانی را برای نگاه کردن به اطراف یا ایستادن در زیر آفتاب و قدردانی از محیط خود اختصاص دهید که باعث تغیر ارتعاش احساسی شما میشود.

5. به موفقیت های گذشته تان فکر کنید. این کار باعث بالا بردن ارتعاش شما میشود میتوانید کل روز را به نکات مثبت فکر کنید و شاهد اتفاق های مثبت در زندگیتان باشید یا میتوانید کل روز به نکات منفی توجه کنید و اتفاق های منفی را تجربه کنید انتخاب با شماست.

6. قبل از خواب به اتفاقات مثبت روز فکر کنید. درست قبل از اینکه شب بخوابید ، تصمیم بگیرید که روز بعد نهایت لذت را از زندگیتان ببرید. به اتفاقاتی که دوست دارید روز آینده برای شما بی افتد فکر کنید. از تأثیری که این موضوع بر ارتعاشات فکری و عشقی و تجربیات شما ایجاد می کند شگفت زده خواهید شد.

نحوه برخوردتان را با اتقاقات یا افراد تغییر دهید

1. 10 مورد از اتفاقات، افراد یا اشیایی را که در زندگی شما وجود دارد و بابت آنها از کائنات سپاسگزار هستید بنویسید. این تمرین بسیار زیبایی است. تهیه یک لیست شکر گذاری، ارتعاش فکری شما را از تمرکز روی آنچه شما ندارید به آنچه که در زندگی وجود دارد تغییر می دهد.

این مطلب رو هم بخون  آموزش کامل مراحل یادگیری کوین ترودو + ویدیو تصویری

2. به سه نفری که شما را اذیت می کنند عشق بورزید. این کار را بعد از تکمیل لیست سپاسگذاری هر روز صبح انجام دهید. در ابتدا ممکن است انجام این کار آسان نباشد، اما من قول می دهم هر زمان که این کار را انجام دهید روحیه شما بهتر میشود و احساس آزادی بیشتری می کند.

3. با دیگران مهربان باشید. هدیه دادن به شخص دیگری (بدون انتظار چیزی در عوض) تفکر شما را از “منهدیه کافی برای دیگران ندارم” یا “وای بر من” به “من بیش از اندازه ای که به دیگران هدیه میدهم دارم ” تغییر می دهد.  اگر این تصور براتون پیش بیاید که در فراوانی هستید میتونید ارتعاشات خود را بالا ببرید.

4. بلند بخندید. هیچ چیز شبیه خندیدن نمیتواند حال شما را خوب کند و باعث بهبود خلق و خوی و بالا بردن ارتعاش شما شود.

اوشو یک بار گفت : “زندگی کردن را انقدر جدی نگیرید که کوچک ترین اتفاق منفی ای باعث شود تا شما دچار تنش شوید سعی کنید زندگی را به عنوان یک لذت و شوخی نگاه کنید این کار باعث میشود ناگهان آرام شوید و در همان آرامش چیزی شروع به تغییر در شما کند. “

لبخند زدن بهترین راه برای نزدیک شدن به تقریباً همه معضلات زندگی است.  هنگامی که با شخصی درگیر میشوید یا مشاجره میکنید، سعی کنید کمی شوخ طبعانه به اوضاع و احوال بپردازید.  این می تواند کل حوزه انرژی اتاق را تغییر دهد.  اگر در یک فکر منفی هستید، به چیزی مراجعه کنید که باعث خنده شما شود.  زندگی هرگز ارزش آن را ندارد که در صلح نباشید.

5. به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. موسیقی با ایجاد خوشحالی در شما باعث بالا بردن ارتعاش شما میشود.

6. با غریبه ها مهربان باشید و هنگام صحبت کردن تلاش کنید حتی به نکات منفی اشاره هم نکنید چراکه حرفهای شما مهم است. وقتی غیبت می کنید یا از دیگران بد صحبت می کنید، ارتعاش شما در پایین تر حد خود قرار میگیرد.

برای بالا بردن ارتعاش هایتان باید محیط اطرفتان را تغییر دهید

1. در طبیعت قدم بزنید. بدن ما به نور طبیعی (آفتاب) و هوای طبیعی نیاز دارد. طبیعت فرکانس های هارمونیکی را فراهم می کند که با فرکانس های شخصی ما سازگار است.  اصوات طبیعی آواز پرندگان و حرکت باد در میان درختان به ما کمک می کند تا استرس مان را کاهش دهیم ، که به نوبه خود فرکانس ارتعاش فکری ما را افزایش می دهد.

اگر نمی خواهید راه بروید، کفش های خود را در بیاورید تا با مادر طبیعت یعنی زمین ارتباط برقرار کنید. 

2. فضای خود را بهم نریزید. فضای کار و زندگی نامنظم، نامرتب و پر از آشفتگی، منبع استرس است.

3. گیاهان تازه، وارد محیط زندگی خود کنید. قرار دادن گل و کیاه در خانه یا اتاق خوابتان باعث میشود فضای محل زندگی شما بهتر شود و روحیه شما تغییر کند و همینطور به شما کمک می کند کمتر احساس نگرانی و اضطراب کنید و باعث ثبات ارتعاشات نیز میشود

مراقب سلامتی بدن تان باشید

1. مراقب غذاهایی که می خورید باشید. این جمله را شنیده اید: “شما همان چیزی هستید که می خورید“. اگر می خواهید ارتعاش خود را بالا ببرید، غذاهایی با فرکانس بالا (مانند میوه ها و سبزیجات) بخورید.

2. آب بنوشید. همیشه آب کافی بنوشید تا بدن شما در دفع سموم روز به روز بهتر عمل کند. سموم های بدن ما تأثیر قابل توجهی در ارتعاش فکری و احساسی ما دارد بنابراین ما باید تلاش کنیم تا تأثیر آن را کاهش دهیم.

3. یوگا یا ورزشی مشابه انجام دهید که هدف آن تغییر دادن ارتعاش ذهنی شما باشد.

4. بالا و پایین بپرید. تحقیقات نشان می دهد که عمل ساده پریدن باعث تحریک سلول های بدن شده و باعث سلامتی آنها می شود. هر چقدر بیشتر شما سلامت باشید راحت تر میتوانید برای بالا بردن ارتعاش ذهنی خود اقدام کنید.

5. دوش گرفتن میتواند باعث سبکی شما و بهبود عملکرد ذهنتان شود.


دسته بندی: قانون جذب محتوای رایگان

برچسب ها: ,


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپی رایت 2020 قدرت درون
تمامی حقوق وب سایت متعلق به قدرت درون می باشد.